top of page

Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Διάβασε περισσότερα

Top

Αριστον Επαγγελματικός Προσανατολισμός 

Η σειρά δοκιμών ARISTON βασίζεται σε προηγμένες ψυχομετρικές μεθοδολογίες και μαθηματικά μοντέλα με στόχο την ανάλυση της προσωπικότητας ενός ατόμου χρησιμοποιώντας ένα προηγμένο σύστημα εμπειρογνωμόνων το οποίο βασίζεται σε ερευνητικές εργασίες που χρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση και κυβερνητικούς φορείς. Η βάση γνώσεων υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με: α) επαγγελματική συμβουλευτική και συμβουλευτική σταδιοδρομίας, ανάκτηση ειδικών ειδικοτήτων - επαγγέλματα που ταιριάζουν με την προσωπικότητα του ατόμου από βάση δεδομένων άνω των 2000 εγγραφών, β) μέτρηση επάρκειας, γ) ) η αξιολόγηση προσωπικού και στελεχών, ε) η ανάπτυξη προσωπικού, στ) η αξιολόγηση των επιδόσεων, ζ) η μέτρηση στάσεων, η) η ανάπτυξη της διαχείρισης, i) η συμβουλευτική των εργαζομένων, ι) δημόσιες σχέσεις, η) ψυχολογική εκτίμηση και υποστήριξη.

​Κάντε κλικ στις παρακάτω ενότητες για να μάθετε περισσότερα

Image by Luke Porter
Image by Christina @ wocintechchat.com
Image by Roberto Nickson
Image by Joyce McCown

Ariston Kids για μαθητές δημοτικού

Ariston Kids
Image by stem.T4L

Τα ευρήματα της συστοιχίας αυτής βοηθούν τους γονείς να γνωρίσουν την προσωπικότητα των παιδιών τους, να εξηγήσουν τη συμπεριφορά τους, να διαπιστώσουν τους υποκείμενους μαθησιακούς τους τύπους, να εντοπίσουν τυχόν μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και να διαπιστώσουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να μεταδίδεται η γνώση στο παιδί, ώστε να μαθαίνει πιο γρήγορα, και πιο αποτελεσματικά.

Ariston Learning Styles

Ariston Learning Styles

 Το τεστ αυτό αποτελεί ένα έμπειρο σύστημα ανάλυσης και ποσοτικοποίησης των δυνατοτήτων των μαθητών σε σχέση με

  • τα εγκεφαλικά ημισφαίρια,

  • τους μαθησιακούς τύπους,

  • μαθησιακές ικανότητες – δεξιότητες (Μαθητές Σχολείου, Γυμνασίου, και Λυκείου)

α) Εγκεφαλικά ημισφαίρια

Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει το σύστημα σχετικά με τα εγκεφαλικά ημισφαίρια, θα βοηθήσουν τους γονείς, να εκτιμήσουν τις κλίσεις και τις τάσεις των παιδιών προς συγκεκριμένα εργασιακά περιβάλλοντα, να θέσουν στόχους και να προετοιμαστούν μέσα στα πλαίσια του σχολικού- ακαδημαϊκού περιβάλλοντος, καθώς και να διαπιστώσουν τον τρόπο, με τον οποίο πρέπει να μεταδίδεται η γνώση στο παιδί, ώστε να μαθαίνει πιο γρήγορα, και πιο αποτελεσματικά.

β) Μαθησιακοί τύποι

Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος μαθαίνει χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις του, αντιδρώντας σε ερεθίσματα που δέχεται από το περιβάλλον του.

Image by Rachel

Τυχόν μαθησιακές δυσκολίες, συχνά, (αλλά όχι πάντοτε) αναδεικνύονται στις περιπτώσεις, όπου διαπιστώνονται διαφορές μεταξύ της κατανομής των μαθησιακών τύπων του ατόμου και του τρόπου, με τον οποίο μεταδίδονται πληροφορίες και γνώσεις. Στόχος του παρόντος τεστ είναι να εξετάσει την κατανομή συγκεκριμένων μαθησιακών τύπων που επηρεάζουν τον τρόπο, με τον οποίο το άτομο αφομοιώνει γνώσεις. Οι τύποι που εξετάζονται είναι:

 

  1. Ακουστικός (αξιοποιεί ακουστικές πληροφορίες)

  2. Οπτικός (αξιοποιεί οπτικές πληροφορίες)

  3. Λεκτικός (αξιοποιεί λεκτικές πληροφορίες)

  4. Κιναισθητικός (αξιοποιεί κιναισθητικές πληροφορίες)

  5. Διαπροσωπικός (αξιοποιεί τις διαπροσωπικές σχέσεις και τη συναναστροφή)

  6. Ενδοπροσωπικός (προτιμά να μελετά μόνος του και σκέφτεται ανεξάρτητα).

 

γ) Μαθησιακές ικανότητες

Το ακαδημαϊκό (μαθησιακό) περιβάλλον αποτελεί, συχνά, το πεδίο όπου πρωτοεμφανίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες, που ενδέχεται να αντιμετωπίζει ένα άτομο. Συνήθως, παρατηρούνται προβλήματα σε μία ή σε περισσότερες από τις βασικές γνωστικές περιοχές: Μαθηματικά, Γλώσσα, Γνωστική ανάπτυξη, Βραχυπρόθεσμη και Μακροπρόθεσμη Μνήμη, Προσοχή, Συγκέντρωση, Οργανωτικότητα και Ικανότητα στη λεπτή κίνηση, στην οποία ενδέχεται να παρουσιαστεί διαταραχή, άλλως γνωστή ως δυσπραξία ή κιναισθητικό πρόβλημα.

Σε γενικές γραμμές, ένα άτομο με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζει προβλήματα:

  • στην αναγνώριση,

  • στη συγκέντρωση,

  • στην οργάνωση,

  • στον χειρισμό και

  • στην πρακτική εφαρμογή λεκτικών ή μη λεκτικών πληροφοριών.

Το τεστ αυτό είναι βασισμένο σε μια πρωτοποριακή θεωρία σχετικά με την αξιολόγηση των γνωσιακών ικανοτήτων με τη χρήση του χωροχρονικού και του διαγραμματικού συλλογισμού, υπερβαίνοντας τη θεωρία των Cattell-Horn-Carroll, που περιγράφει τις γνωστικές ικανότητες καθώς και τις κλίμακες Wechsler, οι οποίες αναπτύχθηκαν γύρω από την παραδοσιακή θεωρητική προσέγγιση, που αφορά τις γλωσσικές και τις μαθηματικές ικανότητες. Το εν λόγω τεστ εντοπίζει τα συγκεκριμένα πεδία σκέψης, όπου το υποκείμενο παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα στην αφομοίωση νέων πληροφοριών χωρίς προηγούμενη εμπειρία ή χωρίς τον ανάλογο συλλογισμό. Εφόσον αξιολογήσουμε την ικανότητα του ατόμου να κατανοεί και να αφομοιώνει γρήγορα νέες πληροφορίες, θα είμαστε σε θέση να προβλέψουμε κατά πόσο εκείνο ανταποκρίνεται ικανοποιητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το τεστ δεν προορίζεται για την εκτίμηση των ακαδημαϊκών επιδόσεων, ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί προκειμένου να παράσχει ενδείξεις για το διανοητικό δυναμικό ενός ατόμου.

Ariston Candidates

Ariston Candidates

Το Άριστον Candidates είναι ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές γυμνασίου, λυκείου και φοιτητές.

 

Tο ΆΡΙΣΤΟΝ τεστ αποτελεί ένα πρωτοποριακό έμπειρο σύστημα Επαγγελματικού Προσανατολισμού που διερευνά την προσωπικότητα, τις κλίσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα κάθε ατόμου και προσδιορίζει τα επαγγέλματα εκείνα που του ταιριάζουν καθώς και τα αντίστοιχα Τμήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος (ΑΕΙ, ΤΕΙ). Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, ο νέος μπορεί να αποφασίσει σχετικά με τις σπουδές και το επάγγελμα που θα ακολουθήσει, ώστε να διασφαλίσει μια επιτυχημένη καριέρα.

Το ΆΡΙΣΤΟΝ τεστ απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου αλλά και σε σπουδαστές που επιζητούν εξειδίκευση

College Friends

σε μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς επίσης και σε εργαζόμενους που επιθυμούν να γνωρίσουν τις πραγματικές τους ικανότητες, κλίσεις και εναλλακτικά επαγγέλματα που τους ταιριάζουν. Ιδιαίτερα για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου τα αποτελέσματα του τεστ χρησιμοποιούνται ως δεδομένα στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου μέσω του ειδικού λογισμικού ΔΙΑΚΡΙΣΙΣ ΣΠΟΥΔΩΝ της εταιρείας Computer Center που έχει δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό. Ευνόητο είναι ότι το επίπεδο της επαγγελματικής εξέλιξης του ατόμου θα εξαρτηθεί οπωσδήποτε και από την προσπάθεια που αυτό θα καταβάλλει ως εκπαιδευόμενος αλλά και ως εργαζόμενος στη συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση, το ΆΡΙΣΤΟΝ προτείνει συγκεκριμένα επαγγέλματα που ταιριάζουν στην προσωπικότητα του εξεταζόμενου, καθώς και το βαθμό στον οποίο το καθένα από αυτά ταυτίζεται με τους επιμέρους παράγοντες της προσωπικότητας (πρωτογενείς και δευτερογενείς).

Ariston Athletes

Ariston Athltes
Image by Jakob Owens

Το Άριστον Athletes αποτελεί ένα ψυχομετρικό εργαλείο αθλητικής υποστήριξης για παιδιά, ενήλικες και επαγγελματίες αθλητές

 

Συχνά η αθλητική απόδοση στον αγώνα υπολείπεται των προσδοκιών του αθλητή, σε σχέση με τις βιολογικές του ικανότητες και την προπόνηση που έχει κάνει. Τις περισσότερες φορές η διαφορά αυτή οφείλεται σε ψυχολογικούς παράγοντες.

Οι αθλητές έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους μέσα από ψυχολογική υποστήριξη ώστε να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν την προπόνηση, το αγωνιστικό περιβάλλον, την αποτυχία, την επιτυχία, τις δυσκολίες και ένα πλήθος άλλων παραγόντων που επιδρούν στην ψυχολογία τους.

 

Το ΆΡΙΣΤΟΝ Athletes είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τους αθλητές, προπονητές και αθλητικούς ψυχολόγους στην προσπάθειά τους να πετύχουν τους στόχους τους. Το ΆΡΙΣΤΟΝ ATHLETES είναι ένα ψυχομετρικό εργαλείο το οποίο μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τομείς που επηρεάζουν έντονα την αθλητική δραστηριότητα και επίδοση. Έτσι ο αθλητής, ο προπονητής και ο αθλητικός ψυχολόγος μπορούν να κατευθύνουν τις προσπάθειές τους πιο αποτελεσματικά έχοντας γνώση των σημείων στα οποία πρέπει να εστιάσουν περισσότερο.

Το ΆΡΙΣΤΟΝ ATHLETES αποτελεί μια συστοιχία τεστ επιλεγμένα για κάθε ολυμπιακό άθλημα – αγώνισμα, τα οποία εξετάζουν τις ικανότητες και τα γνωρίσματα προσωπικότητας που απαιτεί το συγκεκριμένο άθλημα.

Ariston Adults

Ariston Adults

Η συστοιχία αυτή απευθύνεται σε ενήλικες που επιθυμούν να βελτιώσουν την προσωπικότητά τους,να ανακαλύψουν επιπλέον δυνατότητες που ενδεχομένως έχουν, αλλά δεν το γνωρίζουν, καθώς και να διαπιστώσουν τον βαθμό συμβατότητας με τους οικείους τους (σύντροφοι, φίλοι, παιδία, κ.λπ.).

Επίσης, απευθύνεται σε άνεργους που αναζητούν εναλλακτικά εργασιακά περιβάλλοντα, καθώς και σε εργαζόμενους που ενδιαφέρονται να επαναπροσανατολίσουν την καριέρα τους και την επαγγελματική τους δραστηριότητα γενικότερα.

Image by Joshua Earle

Ariston Recruitment

Ariston Recruitment

Το Άριστον Recruitment απευθύνεται σε εταιρίες, οργανισμούς και συμβούλους HR.

Σε μια εποχή όπου ο χάρτης των επαγγελμάτων αναπροσαρμόζεται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται στην αγορά εργασίας επιβάλλοντας τον κατακερματισμό της γνώσης και αυξάνοντας τις απαιτήσεις για εξειδίκευση, συνειδητοποιείται η ανάγκη για ορθολογική στελέχωση των επιχειρήσεων, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, με ικανό και άρτια καταρτισμένο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.Η έννοια της επιλογής προσωπικού αφορά τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται από τις διάφορες επιχειρήσεις και οργανισμούς, πριν καταλήξουν στην πρόσληψη υπαλλήλων. Συγκεκριμένα, μέσα από μια σειρά διαδικασιών, οι ενδιαφερόμενοι φορείς συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τους υποψηφίους για την κάλυψη μιας εργασιακής θέσης, και με βάση αυτές γίνεται η επιλογή του ατόμου που θεωρείται το πλέον κατάλληλο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό δε θα πρέπει να αντιτίθεται στους ισχύοντες σε κάθε χώρα νόμους αναφορικά με την επιλογή προσωπικού.

Image by Marten Bjork

Η εγκυρότητα της εν λόγω διαδικασίας διασφαλίζεται εφόσον αυτή σχετίζεται άμεσα με τις απαιτήσεις της εργασίας για την οποία πραγματοποιείται. Συνεπώς, το πρώτο βήμα αυτής της διαδικασίας είναι η ανάλυση της εργασίας (Job Analysis), δηλαδή η λεπτομερής περιγραφή του έργου που θα κληθεί να εκτελέσει ο υποψήφιος, καθώς και των συνθηκών μέσα στις οποίες θα εργαστεί. Οι παραπάνω πληροφορίες, οι οποίες αντλούνται συνήθως από το προσωπικό που ήδη εργάζεται σε μια υπηρεσία, διευκολύνουν τους εργοδότες στο να διευκρινίσουν τη φύση της εργασίας και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει το άτομο που θα προσληφθεί.Μετά την ανάλυση της εργασίας, η αίτηση του υποψηφίου για μια θέση και η υποβολή βιογραφικού σημειώματος, δικαιολογητικών σπουδών και συστατικών επιστολών αποτελούν συχνά τα επόμενα βήματα στη διαδικασία επιλογής ανθρώπινου δυναμικού.

Με αυτά, ο ενδιαφερόμενος καλείται να δώσει στην επιχείρηση στην οποία απευθύνεται γενικές πληροφορίες αναφορικά με τις σπουδές και την προϋπηρεσία του, καθώς και στοιχεία που αφορούν τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητά του.

Ο παράγοντας εκείνος που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη, πολλές φορές περισσότερο από το βιογραφικό σημείωμα και από τις συστάσεις, είναι η προσωπική συνέντευξη. Είτε δομημένη είτε αδόμητη, επιτυγχάνει να δώσει στον εξεταστή μια γενική εικόνα της προσωπικότητας και των ικανοτήτων του υποψηφίου. Στα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης μεθόδου συγκαταλέγονται η αδυναμία του εξεταστή να σχηματίσει μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας μια αντικειμενική άποψη για τον υποψήφιο, καθώς και η τάση που συχνά εκδηλώνει ο εξεταστής να διαμορφώνει στερεότυπα αναφορικά με τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την επιτυχία σε έναν επαγγελματικό χώρο, τα οποία όμως δεν ανταποκρίνονται πάντοτε στην πραγματικότητα.

Μια πιο λεπτομερής περιγραφή της προσωπικότητας ενός υποψηφίου είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί με τη χρήση ειδικών ερωτηματολογίων που ονομάζονται τεστ προσωπικότητας – ικανοτήτων – δεξιοτήτων. Στόχος τους είναι η μέτρηση της εξοικείωσης του ατόμου με διάφορα πεδία της ανθρώπινης νοητικής δραστηριότητας. Επιγραμματικά, τα πεδία αυτά είναι: το Γλωσσικό, το Αριθμητικό, το Διαγραμματικό, το Μηχανικό, η Αντίληψη Χώρου, τα Εργασιακά κίνητρα και αξίες, η Λογική, η Συναισθηματική Νοημοσύνη, η Λήψη αποφάσεων, ο Εξωτερικός-Εσωτερικός έλεγχος, η Επικοινωνία, η Αυτοεκτίμηση, τα Εγκεφαλικά ημισφαίρια, τα Χρώματα και, γενικά, η προσωπικότητα. Στην πραγματικότητα, τα τεστ του τύπου αυτού αξιολογούν επίκτητα, καθώς επίσης και εγγενή χαρακτηριστικά του ατόμου, και είναι κατάλληλα για την ένταξη εργαζομένων σε τμήματα και σε εξειδικευμένα εργασιακά περιβάλλοντα.

Image by JESHOOTS.COM

Τα επίκτητα στοιχεία κατακτώνται στην πορεία της ζωής του ανθρώπου μέσα από εμπειρία και σχετική εκπαίδευση, ενώ τα εγγενή στοιχεία εστιάζονται στην προσωπικότητα, καθώς και στις προτιμήσεις, στις κλίσεις και στα ενδιαφέροντα που την συνθέτουν και είναι στενά συνυφασμένα με αυτήν. Είναι πλέον διεθνώς αποδεκτό ότι τα εγγενή στοιχεία, σύμφωνα με τη θεωρία της εξέλιξης, έχουν ήδη διαμορφωθεί οριστικά μέσα στα πέντε έως οκτώ πρώτα έτη της ζωής του ανθρώπου.

Μολονότι τα τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων δε χρησιμοποιούνται στη χώρα μας σε ευρεία κλίμακα, ποικίλοι λόγοι συνηγορούν υπέρ της καθιέρωσής τους στη διαδικασία της επιλογής ανθρώπινου δυναμικού σε μια επιχείρηση. Σε μια πρώτη μελέτη, τα τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων φαίνεται ότι υπερτερούν έναντι της προσωπικής συνέντευξης και των υπολοίπων βημάτων στη διαδικασία επιλογής στο ότι αποκαλύπουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ικανότητες και με τα ενδιαφέροντα του υποψηφίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε περιπτώσεις συσσώρευσης μεγάλου αριθμού υποψηφίων για την κάλυψη μιας εργασιακής θέσης, όπου τα ελάχιστα και γενικά στοιχεία που προκύπτουν μέσα από τα προσωπικά έγγραφα και από τη συνέντευξη κάθε άλλο παρά διευκολύνουν την επιλογή, τα τεστ προσανατολίζουν τον εργοδότη στο να προσδιορίσει, βασιζόμενος σε αντικειμενικά κριτήρια, τα ενδιαφέροντα του κάθε υποψηφίου αλλά και το χώρο στον οποίο μπορεί αυτός να αποδώσει καλύτερα. Ο εργοδότης, εξάλλου, μπορεί να εντοπίσει τα εργασιακά κίνητρα ενός ατόμου, τα ανταλλάγματα δηλαδή και τις αμοιβές που προσδοκά αυτό να κερδίσει μέσω της επαγγελματικής του δραστηριότητας.

Καθώς η αλματώδης εξέλιξη στη σύγχρονη αγορά εργασίας, με την αύξηση των απαιτήσεων των επαγγελμάτων και την ανάγκη εξειδίκευσης των εργαζομένων, έχει δώσει μεγάλη αξία στις δεξιότητες, οι άνθρωποι καλούνται να δρουν πιο αυτόνομα από ό,τι στο παρελθόν, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες, ταυτόχρονα όμως καλούνται να διαθέτουν και δεξιότητες συλλογικής εργασίας. Τα εξειδικευμένα ερωτηματολόγια εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά εκείνα που ευνοούν τις διαπροσωπικές σχέσεις και τα οποία, επομένως, ενδέχεται να απαιτούνται σε έναν εργασιακό χώρο.

Ο εργοδότης, λοιπόν, συνεκτιμώντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία που του παρέχονται μέσω της χορήγησης τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων, τα οποία είναι σχεδιασμένα επί τη βάσει επιστημονικά τεκμηριωμένων και έγκυρων κριτηρίων, είναι σε θέση να διακρίνει με σχετική ασφάλεια και αξιοπιστία τον ικανότερο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης εργασίας.

Συνοψίζοντας, θα λέγαμε ότι τα τεστ ικανοτήτων-δεξιοτήτων στηρίζουν και καθιστούν αποτελεσματικότερο το έργο της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, εφόσον μέσω αυτών είναι δυνατόν:

α) Να διαπιστωθεί εάν το άτομο είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που προκύπτουν από συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον. β) Να εντοπιστεί η ειδικότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητα και στις κλίσεις του ατόμου. γ) Να αξιοποιηθούν στο βέλτιστο βαθμό οι διαπιστωμένες ικανότητες και δεξιότητες που διαθέτει το άτομο. δ) Να ελεγχθεί κατά πόσο η ήδη επιλεγμένη ασκούμενη ειδικότητα ανταποκρίνεται στην προσωπικότητα και στις κλίσεις του ατόμου. ε) Να εντοπιστούν εναλλακτικές επαγγελματικές δυνατότητες και επιπλέον κλίσεις του ατόμου.

Τέλος, επιχειρώντας μια περισσότερο βαθιά διερεύνηση της αξίας των εν λόγω τεστ, διαπιστώνουμε ότι η χρήση τους προωθεί κατά κάποιο τρόπο την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα σε ομάδες ατόμων, που για οποιουσδήποτε λόγους βιώνουν διακρίσεις, να αποδείξουν την αξία τους και να κατακτήσουν μια θέση εργασίας βασιζόμενα στις ικανότητές τους.

Με βάση τα παραπάνω, θα τολμούσαμε να πούμε ότι η σωστή διαδικασία επιλογής προσωπικού ενδέχεται να αποτελέσει έναν σημαντικό παράγοντα για τη δημιουργία ισχυρών και βιώσιμων επιχειρήσεων, ικανών να διαδραματίσουν έναν θετικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας. Σε ατομικό επίπεδο, η τοποθέτηση ενός εργαζόμενου σε θέση που ταυτίζεται με την προσωπικότητά του αφενός του προσφέρει πνευματικά, ηθικά και κυρίως υλικά αγαθά, εξασφαλίζοντάς του οικονομική ανεξαρτησία, αυτάρκεια και ανέσεις, και αφετέρου προάγει την κοινωνικοποίησή του και αξιοποιεί τις κλίσεις, τις ικανότητες και τις δεξιότητές του στο βέλτιστο βαθμό.

Image by STIL

Ariston Match

Ariston Match
Classmates in the Library

Το τεστ αυτό εξετάζει τον βαθμό στον οποίο δύο άτομα ταιριάζουν, κατόπιν διεξοδικής ανάλυσης και σύγκρισης διαφορετικών παραγόντων προσωπικότητας.

 

Τα αποτελέσματα του τεστ αυτού βοηθούν δύο άτομα (ζευγάρι ή φίλοι) να κατανοήσουν καλύτερα το ένα το άλλο, να σταθμίσουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, ούτως ώστε να εκτιμήσουν τα χαρίσματά τους, να βελτιώσουν την επικοινωνία τους και να μειώσουν στο ελάχιστο τον κίνδυνο συγκρούσεων.

Ψυχομετρική Σειρά CAPS Ariston

Ariston Psychometric

Η εταιρεία έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει διάφορα πακέτα, τα οποία προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες που αφορούν στον επαγγελματικό προσανατολισμό, στη λήψη αποφάσεων, παροχή πληροφοριών αναγκαίων για την βελτίωση της προσωπικότητας των νέων και των εργαζομένων, στη συμβουλευτική, κ.τ.λ.

Τα εξειδικευμένα ψυχομετρικά τεστ χρησιμοποιούνται από ειδικά εκπαιδευμένους συμβούλους, κυρίως ψυχολόγους, με σκοπό να διερευνηθεί η προσωπικότητα του ατόμου σε βάθος με βάση συγκεκριμένους παράγοντες που στηρίζονται τόσο στα επίκτητα όσο και στα εγγενή χαρακτηριστικά του ανθρώπου. Τα τεστ αυτά αξιοποιούν γνώση που πηγάζει από διεπιστημονική έρευνα που αφορά τη φυσιολογία του ανθρώπου, το συναίσθημα, τους πρωτογενείς και τους δευτερογενείς παράγοντες προσωπικότητας, και την κοινωνιολογία.

Τα πακέτα είναι δοκιμασμένα και ευρέως διαθέσιμα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα διατίθενται αποκλειστικά από την COMPUTER ACADEMY.

Η μεθοδολογία χορήγησης των τεστ και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στηρίζεται σε διεθνείς πρακτικές και επαληθευμένο κώδικα δεοντολογίας. Σε κάθε χρήστη (εξεταζόμενο) εκχωρείται ένας μοναδικός κωδικός, ενώ παράλληλα όλα τα προσωπικά του δεδομένα κρυπτογραφούνται με ειδικούς αλγορίθμους, ούτως ώστε να διασφαλίζεται το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων. Σημειωτέον ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών ΔΕΝ γνωστοποιούνται σε κανέναν τρίτο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι κωδικοί που εκχωρούνται σε διαχειριστές και χρήστες ισχύουν επί τρία έτη.

bottom of page